12-mei-22

senez
D4085    Bereme
D6085    Castellane

Voordat ik koffie ging drinken controleerde ik de berichten die ik had binnen gekregen waaronder bezorgde berichten omdat ik niet terug reageerde. Als je denkt dat het niet erg is dat ik niet terug reageerde, zul je later zien waarom men dat wel soms moet zijn... Ik heb natuurlijk direct bericht dat het goed gaat en heb ff met het thuisfront gebeld dat alles in orde is. Na de koffie heb ik doormiddels van een hele mooie route (waarvan ik helaas geen beelden had omdat ik te druk was met rijden.) aangekomen in Castellane op een camperplek voor het dorp bij het verzet museum. wel viel het mij op dat er veel colones   van het leger waren. op de route zelf kwam ik er 3 tegen en op de camperplek kwamen er nog 5 langs. Gelukkig niet in de richting waar ik heen ging. Je zou er maar achter zitten, dan denk je ook waar ben ik in godesnaam beland!

De zon in Castellane was zeer warm maar in de schaduw was het veelt te koud vanwege de koude wind.

22:37

Ik was ook weer lekker snugger zeg! Ik had besloten om vanavond nog eventjes de heuvel bij het dorp op te lopen naar het kerkje voor het mooie uitzicht. de heen weg ging prima! maar eenmaal boven was het donker... het pad is niet verlicht. om te zorgen dan ik niet over negatieve dingen ging na denken had ik een chant bedacht die ik steeds herhaalde toen ik beneden kwam. de rust en de krekels deed me denken aan een camping in italie waar het huis verlaten was en er een natuurlijke bron was. die plek had een onheilspellend en rustgevend gevoel. s'nachts waren daar vuurvliegjes wat heel mooi was. Ik kan je wel zeggen ik was nog nooit zo blij geweest dat ik weer in de bewoonde wereld was. na de tijd had ik de hele tijd "Don't rain on my parade - glee cast seizoen 1" in mijn hoofd.